Friday, June 3, 2011

sumpah aku tak suka bila berada dalam situasi ni. aku rimas lah. ya tuhan, kalau aku kata aku tak sedia lagi. tolonglah faham. aku malas untuk marah marah orang ni. bukan jenis aku suka marah orang. aku selesa hidup macam ni. tanpa teman lelaki atau kekasih ni. amenda jadah entah. aku dah serik dengan semua ni. bagi aku lagi bahagia bila berkawan. tapi bila kawan tukar ke kekasih. memang worse lah kan. that's my humble opinion lah. memang lah bercinta ni seronok, bahagia bila dapat pasangan yang sekepala. tapi bila dapat yang sebaliknya. memang macam palat. aku rasa macam nak tikam orang tu bertubi-tubi kalau aku ada power lah. tapi apalah kuasa aku ada ni kan. nak marah orang pun tak berani. :)

sekarang aku dah boleh survive even though aku single. dude, for me being single is the best moment and you can enjoy your life with no problems. everything will go smoothly. :) trust me. i'm fall in love with being single serious shit! i'm happy with my life now because i'm free to be friend with anybody.

No comments: