Friday, June 10, 2011

finally, aku dah in relationship dengan dia. macam tak percaya pun ada jugak. aku pun tak pasti either aku ni terpaksa atau aku ikhlas terima dia. confused. padahal, aku tak ready lansung nak ada boyfriend. sumpah takda feel lansung nak ada boyfriend atau bercinta ni semua. perasaan gembira pun aku tak rasa. aku tak tahu kenapa. macam kiwak pun ada perasaan aku. haihh, kenapa lah benda ni terjadi cepat sangat. ya allah, apa semua ni kebaikan aku atau sebaliknya. aku memohon kepada-Mu ya allah. berikanlah aku petunjuk-Mu. :'(

susah kalau hidup asyik nak jaga hati orang je kan. memang susah. kadang kadang aku terfikir jugak yang aku ni lahir memang untuk senangkan hati orang. kenapa lah aku takut sangat nak kecikkan hati orang. haihhh, bodoh benar aku ni. sangat bodoh. sudahlah kawan-kawan semacam tak berapa suka aku dengan dia. hmmmm. that's make me sad the most. aku nak semua suka. aku taknak dorang tak suka. bagi aku kalau kawan aku suka. aku senang hati. at least, dorang happy kalau aku happy. tapi macam tak. its okay aku faham. heeee.

Ya Allah, aku rasa ini silap besar aku. :'( kalau aku nak menangis pun siapa nak ambik peduli lagi. dah ramai yang tak happy. never mind, hati orang kita tak boleh paksa. haihhh. kalau aku mati besok pun aku rela. dari hadap benda ni sorang sorang. i'm feeling like no friends right now. :'( dorang ingat aku bahagia padahal dalam hati aku hanya yang Maha Kuasa tahu. :'( takpa aku mengharap semuanya ada hikmah setiap apa yang terjadi. Amin. :'(

No comments: