Monday, May 2, 2011

susah sangat nak percaya aku. macamlah aku pernah bohong besar dekat dia. haihh. pantang aku bila aku telah jujur tapi orang tak mahu percaya. terasa macam nak picit picit saja manusia macam tu. mujur aku punya kesabaran yang tinggi. aku biarkan saja jika mereka tidak mahu percaya. aku tak takut dosa sebab aku sudah jujur dan berkata benar. :)

aku seorang yang mudah percaya pada orang. kadang-kadang aku cuba untuk tak mudah percaya. tapi semacam susah untuk aku cuba. jadi aku biarkan saja diri aku begini. kata orang 'just be yourself'. kenapa perlu jadi 'plastic'. bila diri itu sendiri sudah terbaik. :)

aku agak kepenatan hari ini. setelah hampir seharian menghabiskan masa diluar bersama teman karibku. selain itu kami punya kenangan yang tidak akan kami lupakan. bertemu kawan baru yang mempelawa kami untuk menjadi model mereka. hahaha. dalam kami sedang kebosanan ada jugak teman yang sudi menghiburkan kami. terima kasih teman baru. senang berkenalan sama anda berdua. :)

No comments: